Tuesday, October 16, 2018

Cara Menurunkan Kolesterol Dalam Darah Dengan Berkesan Dan Selamat

Cara Tradisional Menurunkan Kolesterol Sebagai Pencegahan Dan Rawatan
paras kolesterol jahat dalam badan
Pengumpulan Kolesterol Penyebab Darah Tinggi

Kanser dan penyakit jantung adalah dua pembunuh utama negara Malaysia. Ikut kajian ia berpunca dari gaya hidup sesorang, antaranya: kaedah permakanan khususnya di luar yang bercampur dengan perasa tiruan, sos yang mengandungi bahan kimia, ikan laut yang disimpan dengan bahan kimia untuk tahan lama, buah-buahan yang disembur ubat supaya segar.

Kebanyakan kita kurang eksais khusus yang duduk di bandar ditambah pergi pagi dan balik malam. Badan mula gemuk dan penyakit moden datang seperti darah tinggi, kencing manis, tinggi kolesterol, dan kanser.

Antara Sebab Darah Tinggi Dikatakan Kerana Paras Kolesterol Yang Tinggi

ubat darah tingg bagi mengurangkan tekanan darah tinggi
Ubat Darah Tinggi

Kita juga diberi ubat kimia seperti ubat darah tinggi, ubat kencing manis dan ubat sakit jantung. Semua ubat farmasi dan klinik dibuat daripada bahan kimia yang boleh merosakkan fungsi hati dan sistem pertahanan dalam jangka panjang.

Satu penyakit yang popular ialah tinggi kolesterol. Ikut kajian ia berpunca dari gaya hidup yang kurang eksais dan permakanan yang banyak lemak, contohnya roti canai, teh tarik, makanan bergoreng, makanan laut dan cara memasaknya.

Kolestrol khusus kolesterol jahat cukup bahaya kerana ia antara penyebab sakit jantung kerana tekanan darah tinggi akibat saluran darah menjadi sempit. Cara yang terbaik pencegahan ialah mengurangkan makanan yang ada cholesterol dan eksais bagi mengurangkan berat badan dan melancarkan perjalanan darah. Saranan ini mampu mengurangkan kadar kolesterol dalam darah dan badan.

cara mengurangkan kolestrol dengan minuman tradisional se7en
Minuman Botani Se7en - Halal dan Asli Tanpa Campuran Air

Jika anda mahukan penjagaan kesihatan yang berterusan anda boleh mengamalkan budaya memakan  makanan atau minuman tradisional dan segar iaitu halia, bawang putih, madu, cuka epal dan lemon. Kajian sains dan pengamalan beribu tahun menunjukkan bahan-bahan di atas kaya dengan zat dan anti-oksidan yang diperlukan oleh badan. 

Kini bahan-bahan di atas iaitu halia, bawang putih, madu, cuka epal dan lemon boleh didapati dari minuman botani Se7en. Minuman Se7en ini sudah beberapa tahun di pasaran dan leader dalam produk kesihatan yang berasaskan bahan-bahan di atas.

Untuk mendapatkan bekalan Se7en hubungi saya 013 366 1242 atau email abdrahaman@gmail.com atau layari: 

2 comments: